پشتیبانی فنی موارد زير را شامل مي گردد :
- ارائه خدمات و اطلاعات فني به مشتريان در ارتباط با مصرف بهينه و مناسب محصولات.
- بررسي شکايات و ادعاهاي فني مشتريان.
- دريافت بازخورد کيفي از مشتريان و پيگيري انجام اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه مرتبط.
- راهنمائي و ارائه راهکار به مشتريان در جهت معرفي محصولات جديد شرکت.
- ارزيابي و تحليل رضايتمندي مشتريان از کيفيت محصولات دريافتي .
- ارائه بازخوردهاي فني و کيفي به واحدهاي ذيربط در خصوص انجام اقدامات پيشگيرانه و اصلاحي و دستيابي به سطح کيفي مورد انتظار مشتريان.
- تعمیر محصولات معیوب ارسال شده به شرکت.